Selamat Datang :
Home » » Bisikan Cinta Pertama

Bisikan Cinta Pertama

{[['']]}
Cinta itu berbisik ...
menggamin setia sebuah kasih abadi.
Bertaut dalam sudut hati
yang jauhnya sukar aku jangkau ...
Aku terpesona dengan ciptaan ilahi
sebentar aku hilang dalam lamunan ...
Tersentak aku hiba
terkilan rasa dihati
saat tersadar aku dalam dilamunan
dalam bisikan cinta ...

adakah dosa bagiku yang allah ...
Aku dibui pesona wajahnya...
Terdetik rasa khilaf
aku membuka mata ...
Namun gelora jiwa ini terus membadai
membawa helan cinta
yang aku sendiri tidak memahami
kebenarannya ...

Ya Allah ....
Andai cinta ini anugerahmu

andai cinta ini bisikan darimu

andai cinta ini milikku

peliharalah hatiku dan hatinya

agar cinta ini bersemi

diatas landasan perjuangan islam ..

.
Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Julian chandra | Mas Template
Copyright © 2011. JULI PHOTOGRAFY - And group
Template Created by julian chandra Published by Julian chandra
Proudly powered by Blogger